fredag, september 08, 2006

Yes...

idag har sonens dator blivit klar... Han flyttar in till sin dator i sitt rum så fort hans pågående spel är över. Är det någon som tror att han är lite bortskämd? Ja, ni har helt rätt. :) Det blir lätt så med minstingen och den enda som är kvar hemma. Men snart tar jag över vid min arbetsplats igen och då hoppas jag kunna blogga fritt när jag önskar. Har sett att ni är många som undrar över mitt paket. Hoppas jag inte gett er för höga förväntningar. Bild kommer snart. På Annas blogg hittade jag just en ny favorit nät-butik. Jag är en stor fan av Annas blogg och fick nu ännu ett toppen tips. Jag för det vidare till er andra. www.fersholt.com http://www.fersholt.com Förköp er inte nu bara!! ;)

1 kommentar:

A sa...

Åh vad du är rar! Gillar din blogg också! :)