onsdag, september 06, 2006

Tack, tack, tack.....

för alla snälla kommentarer som ni skriver till mig. Det är så jätteroligt att få era fina komplimanger och jag blir verkligen glad. Försöker hinna skriva tillbaka lite till alla men har haft dåligt med tid sista tiden. Och dålig tillgång till min dator! Sonen ockuperar den fortfarande. Men idag har jag köpt ett nytt grafikkort för DYRA pengar, så snart hoppas jag kunna blogga obehindrat. Jag blev som sagt väldigt glad över era snälla ord, men ledsen över stormens och höstens effekter. Så här ställde stormen till för mig.......

Därför fick jag snabbt åka till Plantagen och köpa en ny kruka att ställa lilla trädet i. När stormen bedarrat blev det några sköna timmar i trädgården. Då planterade jag några höstblommor vid entrén och plockade små bebisar från min taklök och ställde på mitt bord som jag också har vid entrén. Så nu står mamma och barn där och välkommnar alla gäster.

En av er frågade om en grill som skymtade på ett foto. Så den kan jag passa på att visa. Den byggde maken efter mina anvisningar och den blev jättebra. Är man många använder man båda grillarna och är man få bara den lilla. Som ni redan förstått så använder man då alltså den större grillen när man är "mittemellanmånga" gäster. När vi inte grillar lägger vi på bänkskivorna som vi lackat med båtlack så de ska stå emot regnet.

Så, nu har ni blivit lite uppdaterade och jag hoppas att ni fortsätter skriva små kommentarer till mig. Det känns som om jag fått många nya vänner och extra roligt är det att så många från Norge skriver. Godnatt allihop!

3 kommentarer:

Anonym sa...

God kveld, her er bare en norsk venn som titter innom;)
Uff,så dumt med potten din. Jeg er veldig glad i høsten, men man glemmer av og til hva den også kan føre med seg av stormer og uvær.
Kjempe fint du hadde gjort bet med bebbis løkene, nydelig!
Kos deg og ha en god natt-
Anniche

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Åh Så vakkert.
Ha en fin høstdag.

vero sa...

Jadu, vinden har varit jäklig mot oss också. En stor fin blomkruka åkte i backen och växten som var planterad i gick av på mitten...så kan det gå. *suck*