fredag, september 15, 2006

Länge sedan...

Det känns som om det är jättelänge sedan jag bloggade. Har läst andras inlägg men inte skrivit själv. Kände plötsligt att nu är det dags. Vädret är fortfarande härligt och det blir nog lite trädgårdsarbete i helgen. En del ogräs måste rensas bort innan vintern och för det köpte jag de här fina trädgårdsredskapen. De är faktiskt nya, men expediten sa att de var "äkta" rostade utomhus. Så det så!! Lite snören är också alltid bra att ha, så det fick slinka med också. Tänke också passa på att visa en jättefin låda som jag köpte på en loppis. I den förvarar jag alla mina sytrådar. Efter att ha läst om alla er kreativa bloggare fick jag sådan lust att pyssla lite. Begav mig till Panduro och kom hem med en påse full med saker. Här ska pysslas i höst. Återkommer med bilder när jag hunnit fota allt. So long!

2 kommentarer:

Bim sa...

Åh, den där lådan från loppis, den du har tråd i... den ÄR ju helt underbar jö... hm, tänk om man kom iväg till någon loppis... suck... avundsjuk på er, jö... Här sitter man ju bara hemma mellan fyra väggar... kul, eller kul???
Må så gott... värmländska på bloggtur... kramis och önskan om en trevlig helg och kanske något loppis???
Sjöbackas blogg

Hulda sa...

Så flott syskrin, det så gammelt og koselig ut.