fredag, maj 15, 2009

Jag vill tacka livet

som gett mig så mycket! Ja, det har förstås tagit en del också, men mest har det gett. Och det finaste det gett ser ser ni här. Utom min fina ängel som blickar ner från himlen! Hon finns bara i mitt hjärta.
Just nu är jag så himla glad och tacksam. För att yngste sonen just valt mellan två sommarjobb och valde det där han har mest utsikt att få jobb efter sin skola. Och för att dottern också har två jobb att välja mellan när hon tagit sin examen den 4 juni. Och för att äldste sonens båda restauranger är fullbokade hela tiden. Och för att han köpt en tomt i Västindien och planerar bygga hus där. Och för att han köpt boken Seglingens ABC eftersom han skaffat en stor segelbåt med fyra kojer. Det sista betyder kanske att jag får fortsätta vara tacksam länge än. För det kan ju vara bra att kunna segla lite när man ger sig ut på stormigt hav. TACK LIVET!

2 kommentarer:

nettan sa...

du måste vara en stolt mamma..
även om livet har motgångar så är barnen medvinden i livet..
ha en skön helg... kram N
(igår var jag på claus hallen..dock inga fynd som du men kul att ha varit där i dag bär det av till jeanaetts hus på trädgårdsloppis, däe jag hoppas på många fynd...)

Minne sa...

Oh det låter trevligt med trädgårdsloppis. Jag var inne på bloggen och kände mig sugen på den, men jag vet inte var hon bor. Nu är det dock försent för denna gång och jag har varit upptagen hela dagen. Men det kanske kommer fler tillfällen. Bor hon i närheten av Malmö? Ha en skön helg.