söndag, maj 03, 2009

Jag får inte nog

Trots att jag tillbringat tre hela dagar i trädgården längtar jag fortfarande ut dit. Det har blivit en hel del omplantering och flytt av olika växter. Jag har städat vid mitt planteringsbord och satt en buxbomshäck Igår kväll var vi på middag hos goda vänner i deras nya lägenhet. Tyvärr glömde jag kameran och det retar mig väldigt. Annars kunde jag visa bilder på underbara stuckaturer, en fantastisk kakelugn, dörrar med gamla handtag osv. osv. Denna underbara pärla ligger mitt i Malmö med utsikt över kanalen och en prunkande kyrkogård. Jag kommer garanterat att ta med kameran nästa gång jag är där.

2 kommentarer:

nettan sa...

vilka vackra dekorationer i zink baljan... kram N

Viveka på Humlebacken sa...

Hej
Den är köpt på Almaregården i Kämpinge, länk finns i inlägget nu, sorry för att jag missat det:)