söndag, maj 31, 2009

Glas i kras

Min helg har väl varit sådär. Igår slog jag sönder ett glas. Ett av mina stora fina franska glas. Sedan var jag så trött att jag inte orkade göra någonting. Trots härligt väder. Så jag la mig i soffan och sov några timmar. Idag har jag orkat något mer. Men ändå känt mig lite låg. Ja, ja sådana dagar har man väl också. Fick i alla fall ett gulligt sms från sonen som är i Toscana. Han och flickvännen bor i ett gammalt kloster och skulle på oliv-och vinprovning. Det lät riktigt mysigt. Maken har satt upp två partytält och förankrat dem så gott han kunnat. Hoppas de inte blåser bort innan torsdag. Då är det examensfest för 40 personer. Tyvärr skulle visst vädret skulle bli kallare -typiskt. Nåja, bara det inte spöregnar.

1 kommentar:

nettan sa...

livet går upp och ner .. tur att du lyssnar på din kropp och tog deig en lur..
kram N