onsdag, maj 20, 2009

I mitt uterum

Sköna filtar till ljumma sommarkvällar. Dynor till utestolar och några hemvävda fina skurtrasor jag hittat på loppis. Och fler dynor och ett varmt täcke att svepa om sig. I garaget pågår LAN under helgen. För er som inte vet så betyder det Local Area Network och är en SPELHÅLA. Sonens kompisar samlade för tre dygns spelande. En av dem hade med sig massor av burkar med nylagad mat som han stuvade in i frysen. Räcker säkert i 14 dagar!!! Bra att ha när hungern sätter in. Och så har de förstås bunkrat upp med chips, ostbågar och Coca-cola. Så imorgon när vi stiger upp lär vi hitta sovande tonårspojkar lite här och där. Sist satt det två och sov på stolar i garaget. Ja, ja bara jag inte hittar dem i rabatterna. Dem ska jag rensa imorgon.

3 kommentarer:

nettan sa...

så fint...i ditt uterum..
kram n

Bea sa...

Åh... så mysigt i fräscha vårfärger.
Härligt!
Ha det gott! /Bea

Cornelia sa...

Hej! Va kul att du hittade in till mig o att du gillade min blogg :-D

Tack detsamma!

Vilken fin o bra förvaring för kuddar och plädar! Det ska jag komma ihåg till när vi e klara med vårt trädäck som vi ska bygga, kommer o behöva nån snygg förvaring till det + lyktor, ljus o lite annat smått o gott.