fredag, maj 22, 2009

Fotbad med lavendel

Förra året gjorde jag eget fotsalt- Jag köpte grovt salt och repade ner massa lavendel. Vips hade jag ett härligt väldoftande fotbad som jag använt hela vintern. Sitter just nu med mjuka och insmorda fötter efter ett skönt fotbad. Snart ska maken hjälpa till och sätta lite färg på utväxten. Sedan blir det packa av för imorgon bär det av till min födelsestad, vår kära huvudstad. Det ska bli så trevligt att komma upp några dagar. Passar på att ta några extra dagar där i samband med en kurs för jobbet. Sedan blir det hem igen och jobba, jobba, fixa examensfest och sedan födelsedag för sonen som blir 18 år. Sedan är man inte vårdnadshavare för någon längre. För första gången på ungefär 30 år. Konstigt!

2 kommentarer:

♥Min Eden♥ sa...

Lavendel fotsalt...det du, låter lyxigt värre! Vill ha...

nettan sa...

nu vet jag vad jag ska göra av mina massor av lavendel...
kram N