fredag, maj 29, 2009

Frukost

Sitter här i soffan och längtar efter frukosten i morgon bitti. Hos min bror fick jag denna underbara frukost förra veckan. Färsk frukt på fil med honung och valnötter. Till det ett glas juice full med nyttiga vitaminer. Mmmmm! Ljuvligt mumsigt! Idag har jag köpt frukt och imorgon är det jag som gör mig en lika god frukost. Annars är min stående frukost te och en macka. Det älskar jag och tröttnar aldrig på, men någon gång kan det vara kul med omväxling. Vad äter Ni till frukost? Brukar Ni variera Er eller äter Ni samma varje dag?

2 kommentarer:

nettan sa...

Jag har ätit fil banan och solros frön i åra vis men nu är det ägg och protein drink.. allt för att få kilona att rasa....
ha en skön helg
' kram N

Anonym sa...

Oftast blir det nog fil och flingor, men på helgerna brukar vi lyxa oss med te, gott bröd, olika pålägg och ett kokt ägg och frukt - mera brunchvarianten :)