fredag, maj 08, 2009

Gaaaahhhhhhhhh!!!!!!

Min spikmatta har kommit. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. En annorlunda upplevelse. Jag är inte lyrisk som en del tycks bli direkt. Det gjorde rent ut sagt j...a ont till en början. Det kändes som att hela ryggen slets itu. Jag vågade inte slappna av för då trodde jag att hela ryggen skulle trasas sönder. Efter en stund började det pulsera på ett mycket märkligt sätt och senare blev det varmt och smärtan avtog lite. Men jag somnade inte och kände ingen omedelbar avslappning. Efter 20 min steg jag upp. Jag kommer definitivt fortsätta med detta och jag tror det kommer att bli bra. Men än så länge är jag inget BIG FAN. Fortsättning följer.

2 kommentarer:

nettan sa...

GUD... 20 MIN MAN SKALL BÖRJA MED 5-6 MIN OCH ÖKA .. LYCKA TILL KRAM N

Villa Carl Larsson sa...

Har precis legat på vår spikmatta. Första gången jag låg på den gjorde det såå ont. Men nu känns det bättre. Ligg bara 5-10 minuter i början och vänj dig vid den. Du måste också ge det ett tag för att kunna utvärdera den. Som med så mycket annat.

/Josefin