söndag, februari 01, 2009

Inspiration

Här är lite bilder från den underbara Stora Trädgårdsfesten som hålls varje år på Sofiero slott i slutet av augusti. De senaste åren har jag inte missat en gång. Det är så härligt att strosa runt och inspireras bland alla vackra saker. En trästege står allra högst på min önskelista och har gjort det ganska länge. Det som retar mig mest är att jag hade en sådan en gång för många år sedan och att den förmodligen blivit slängd i någon flytt och sedd som opraktisk (av någon annan än mig) Jag har sagt till mina barn att den som först hittar en trästege åt mig, det barnets namn ska jag tatuera in. Vågat va? Det blir i så fall min första tatuering. Så enkelt - så vackert!

4 kommentarer:

H A N N A S - F O R M sa...

Å, vad fin trädgård...det får mig att längta till våren...Vad modig du är det där med tatueringen, kan tänka mig att det kommer fram stegar nu...det är underbart vackert med gamla stegar...Lova att beräta hur det blev!!!

Varmaste kramen
Hanna

Anonym sa...

Å vad där är vackert, får nog ta mig dit i sommar... så lätt att missa det bara, du kan väl påminna:)

Anonym sa...

Åh dit har jag velat åka länge!
Vilka underbara sommarbilder!

Jag funderar på att tatuera mina tre barns namn i nacken,men jag ärlite nålrädd såvi fårväl seom jag vågar någon gång framöver...

Trevlig helg!

Himlarum sa...

Hej!
Tack för besöket och de rara orden!
Åh, så´na vårkänslor man får när du visar dina bilder!!!
Om jag hittar en trästege till dig - tatuerar du in mitt namn då?
Skämtar bara - men jag ska håla utkik åt dig!

Kram
Ann-Helen