tisdag, februari 24, 2009

Inredningstokig

Jag är ju inte ensam om att vara inredningstokig. Det syns på högarna av tidningar och böcker i hemmet. Jag har så svårt att slänga mina härliga tidningar men till sist låg de överallt. Så det fick bli en rejäl trave i ett hörn. Men fortfarande ligger de över högt och lågt till mitt behag och andras lätta irritation. Drömhem&Trädgård blev genast en favorit när den startade för några år sedan och jag har vartenda nummer. Lantliv är en annan stor favorit. Och så förstås Vakre Hjem. Man kan ju aldrig se sig mätt. En och annan inredningsbok har jag förstås också och nu till bokrean tänkte jag hålla utkik efter andra godingar. Men denna bok: Stilrent och romantiskt är en av favoriterna. Sedan har jag en del trädgårdsböcker också förstås som är till hjälp för en intresserad men inte så kunnig amatör. Vilka favoritböcker och tidningar har Ni?

1 kommentar:

Millas hem sa...

Hej!

Säger precis som du ang alla fina tidningar!

Har också alla "Drömhem" tidningarna och prenumerar på Lantliv och köper alla VH och nu får man ju börja köpa Magasinet också!
Men när det har gått ett bra tag, börjar jag "plocka" ut (iallafall i Lantliv och Dömhem och trädgård)de reportagen som tilltalar mig mest och sedan sätter jag in de i en pärm.
Min egen inspirationspärm! :)

Kram Camilla