lördag, januari 31, 2009

Var är jag?

Det finns säkert en och annan som känner igen sig här. Men också de som inte har en aning. Jag bjuder på några bilder från mysiga Västra Hamnen i Malmö. Här bor några av våra goda vänner, vid en av balkongerna längst till höger på översta bilden, och de njuter varje dag av denna vy. För att inte tala om utsikten över havet åt andra sidan. Man kan promenera längs den lilla ån som flyter in från havet rakt igenom husen. Det känns faktiskt inte alls som om man befinner sig i Sverige. Jag har egentligen inte någon lust att flytta till Västra Hamnen, eftersom jag tycker det blåser alldeles för kallt från havet på vintern. Men när man ser det här så skulle man kanske ändå kunna härda ut!!! I ett annat inlägg ska jag visa några bilder från min väns underbara altan. Ha en skön lördagskväll allihop!

2 kommentarer:

Bygatan sa...

Men så vackert!
Har aldrig varit i Malmö, men vill försöka komma iväg i sommar. Vill både till skåne och över till danmark.

Ha e fortsatt trevlig helg, kram Lena

lottens vita och gröna sa...

oh det ser verkligen inte ut som i sverige, såg på trädgårdsprogrammet söderläge därifrån, helt ljuvliga terasser!
ha det gott, varmkram lotten