torsdag, januari 08, 2009

Önskelista

Idag har jag varit på mitt andra läkarbesök detta år, för samma åkomma. Min öroninflammation som bröt ut samtidigt som det nya året har inte gett sig trots antibiotikakur. Så idag blev det en ny kur och kortisonnäsdroppar. Nu hoppas jag verkligen det ger med sig. Det gör så ont! Men sen.......när jag är frisk igen, då väntar en massa roliga projekt, både inne och ute:
1. Fixa iordning gästrummet 2. Rensa och organisera om i stora garderoben 3. Bygga om köket och grovköket 4. Göra klart staketet och planket på framsidan 5. Gjuta nya skivor till grillen 6. Plantera om en rabatt och köpa ett silverpäronträd
och så lite annat smått och gott.....Undrar om allt verkligen blir färdigt under 2009?

3 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Klart att du ska måla kistan. Lite grundfärg och lite slipning så är du hemma:)
Lycka till.

marit

Anonym sa...

Jag ser fram emot att följa och se hur dina planer blir framöver! Framförallt är dina "gröna fingrar" och ditt sinne för trädgård ett stort intresse för mig, gillar det du gjort hittills jättemycket!
Hälsningar Annika

Anonym sa...

Det var på Svågertorp jag köpte mina Mårbacka:) Huset ligger i Höllviken, hur kunde du gissa det, om du nu inte hade läst det menar jag..