måndag, januari 12, 2009

Skrivdag

Idag har jag suttit hemma och skrivit! Dock inte på nedanstående goding. Den hittade jag på en loppis och njuter av att bara titta på. Efter att hela hösten ha jobbat heltid på mitt ena jobb och därefter med mitt andra jobb under helhen, så har jag återgått till min mer normala arbetstid genom att bara arbeta fyra dagar på mitt ena jobb och så en dag hemma med mitt andra. Det känns som en STOR lättnad. Det är antagligen därför jag blivit så sjuk eftersom jag var totalt utarbetad. Man ska lyssna när kroppen säger ifrån. Så nu hoppas jag på en mindre stressig vår. i

1 kommentar:

Vitt är vackert sa...

Hej!

Vilken härlig blogg du själv har!! Kul att ha hittat hit! Så mycket fint du visar. Både invändigt och utanför.
ja, det gäller verkligen att lyssna på sin kropp när den säger ifrån. ingen annan kan ju säga till en hur en mår, bara en själv kan ju känna det. Hoppas du känner dig bättre nu när du ändrat dina arbetstider!

ha det bra!

Kram Ellinor