tisdag, januari 06, 2009

Jag vann!

Jag var med i en auktion hos Hanna i Det stora grå huset och vann budet om den här fina hyllan. Innan jul letade jag efter en gammal kryddhylla till sonen, eftersom det i princip var det enda han önskade sig. Jag hittade ingen då, men nu kommer julklappen, lite försenad. [013.JPG] Bilden är lånad från Hannas blogg! Nu kan ni också få se hur det ser ut på mitt soffbord för tillfället. Förfallet är stort. Men när resten av familjen är i Sälen och åker skidor, och man själv är ensam hemma och sjuk, då kan det bli så här. Men för att inte helt skrämma bort er så bjuder jag också på en liten interiörbild från min hörn under trappen. Det fina gamla strykjärnet fyndade jag på loppis i somras.

3 kommentarer:

Interiörboden sa...

Hej och vilken fin blog!

Grattis till dig!! Hyllan var verkligen jätte fin!!

Fint strykjärn :)
Ha en trevlig kväll!
Kram Sandra

Gårdsromantik sa...

Vilken fin hylla - kul att sonen önskade sig en sån!

Kram Maud

Anonym sa...

Hej
Vad kul att du hittade till mig via Malin. Jag har inte varit på din blogg innan heller, konstigt, för det ser ut som en jag skulle trivas i. Tittar mig omkring, så hörs vi säkert igen
Kram