söndag, januari 25, 2009

Äntligen ser jag er!

Ja, inte riktigt förstås, men jag kan se hur många ni är. Söta dottern hjälpte mig igår att fixa besöksstatistiken, så nu är det så roligt att se hur många som går in här och läser. Jag har förstått att det är några men har ingen aning om hur många. Tack tålmodiga Alexia för hjälpen! Här kommer lite fler bilder från framsidan som visar hur min runda rabatt såg ut precis innan vi lade stenar och hur det blivit nu efteråt. Det är betydligt lättare att hålla den snygg och rund nu. I mitten av rabatten står ett silverpäronträd. Jag älskar dem och ska köpa ytterligare ett nu i vår till en annan rabatt. De kallas ju Nordens olivträd!

2 kommentarer:

Bea sa...

Snygg "planteringsrondell". Jag gjorde en liknande i somras och väntar med spänning hur den ser ut nu till våren :)
Fin blogg du har!
Hälsn Bea

Marits vita skrin sa...

Oj vad fint det blir. Du vart kommer den där trådkorgen ifrån på bilden här bredvid, skit snygg.

Kram