måndag, januari 05, 2009

Jaha, då kör vi lite till då

Oj så positivt överraskad jag blev över att få kommentarer på mitt inlägg nästan direkt. Det sporrade mig att fortsätta skrivandet här. Så jag gör ett försök! Sista året har jag haft galet mycket att göra och ingen inspiration till bloggande. Men nu efter nyår ska jag jobba något mindre och får kanske lite tid över till detta. Så vi ser vad som händer. Eftersom jag varit sjuk hela min ledighet och fortfarande känner mig mycket dålig, så gör jag en mjukstart. Jag visar lite bilder från min vän E:s stämningsfulla hem, där jag var på glögg innan jul. Jag har visat bilder från henne tidgare och hoppas hon inte misstycker. Håll till godo! Här är hennes mysiga sovhörna! Det här möts man av då man stiger över hennes tröskel..... och här är en annan mysig hörna i hennes etta.

1 kommentar:

Unknown sa...

It is lovely hotel-style room! :)