lördag, januari 17, 2009

Badrummet

Så här föga upphetsande såg badrummet ut tidigare. Plastmatta på väggar och golv, ett badkar som ingen badade i och ett handfat i plast som skulle föreställa marmor. Usch! Inte min melodi precis. Och så här blev det! Kanske hade det sett annorlunda ut om bara jag fått bestämma. Lite mer lantligt och franskt. Men efter kompromiss med övriga familjen så tror jag att vi alla blivit riktigt nöjda. Det är så härligt att stiga in här på morgonen. Betongplattan på bänken har vi gjutit själva. Det var inte helt enkelt. Men det blev OK. Till sommaren ska vi gjuta flera till vår utegrill. Ja, jag är i alla fall väldigt nöjd! Jag ska visa en detaljbild på vår fina kran i ett annat inlägg. Den heter Love me!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad snyggt det blev!
Vilken skillnad!
Kommer gärna ner och kranar lite med Love me...
För övrigt var det jättetrevligt i fredags!
Kramar

Inspiration i vitt sa...

Hej, tack för din gulliga kommentar på min blogg jag blir så glad.
Du vad snyggt det var med en betongbäng, annorlunda.
Kram/Ingela.

Rose Love sa...

Flott!!
mmm...