torsdag, januari 15, 2009

Bloggbeställning

Sötaste dottern sitter på ett hotellrum i Stockholm och tycker att jag ska skriva ett nytt inlägg. Hon har just lämnat in sin C-uppsats och ska fira med att köpa svindyra skor i huvudstaden. Yngste sonen kommer ner för trappan och säger att jag blivit en dålig mamma som inte engagerar mig utan bara sitter och bloggar. Äldste sonen sliter på sin restaurang som är fullsatt varje dag trots lågkonjunturen. Bonusdottern i Södertälje har just köpt sin första bil, är jätteglad för det coh börjar känna sig vuxen. Bonusdottern i Stockholm längtar till Sälen och oroar sig för sin ambitiösa dotter som pluggar för mycket. Maken sitter i sin fåtölj på ovanvåningen och tittar på sporten. Så kan en helt vanlig torsdagkväll gestalta sig i mitt liv. Vad har ni för er? Gonatt....imorgon är det fredag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp!

Hur står det till?

Jag haar spenderat så gott som hela kvällen med att slå in en vagga som ska skickas till Göteborg. Jisses vilket jobb... Är helt slut, och tejpen med... ;)

Hur gick det med ditt paket? var hyllan hel när den kom fram? Tyckte du om den? Lite orolig att något var fel... har ju inte hört nåt...

Önskar dig en riktigt fin helg!
Kram Hanna (inte inloggad)

Anonym sa...

Vad kul att du börjat skriva igen!
Då kanske man kan få se lite bilder av badrummet?
Puss och hoppas du är frisk nu!
Helén