måndag, maj 07, 2007

Vem tror jag att jag lurar?

Varje dag på jobbet är jag så duktig och dricker Nutrilett och äter bara frukt. Men hemma, speciellt på helgen, så snokar jag runt i alla skåp och hittar massa gott och syndigt att stoppa i mig. Tror ni det är därför Nutriletten inte har önskad effekt? Jag önskar att jag hade samma passion som min väninna E. Hon har upptäckt Salsa och dansar nu flera gånger i veckan i svarta läckra dansskor med glitter på. Hon älskar det och har tappat flera kilo runt magen.

8 kommentarer:

anna k. sa...

Ha ha ha!! Älskar din bild och tyvärr... så skrattar jag medkännande med dig - du är inte ensam ska du veta :D!

Anonym sa...

ha ha ha! Täänk att chokladen ser så inbjudande ut!
Man ser ju på förpackningen redan vilken man vill ha.....

FO - 2 sa...

Ja takk, begge deler.....
Hehe.

Anonym sa...

Ha ha, ät och må bra! Du har ju egen pool, obehöriga äga ej tillträde. Slipper med andra ord stå i vassen i sommar..

Anonym sa...

Hmm ja kanske är det så=) men jag gick ner i vikt med ändrad kost.. ät vanlig mat.. men med mer grönsaker..., wokade finns i frysen ..supergoda..
Hej förresten..!=) Jag älskar choklad jag med...!
Fina änglar du har i rabatten...
/ åsa

♥ Pia... sa...

Haha..ja precis så är det...men det är gott...suck ...får nog stå i vassen i sommar jag...ha de så bra..PIA

Anonym sa...

Ät mer protein; ägg, kött, så är du inte lika hungrig ;)

sophie sa...

får man inte äta någon mat när man använder nutrilett?
inte ens GI-kost?

jag vill gärna ha svar så jag skulle uppskatta om du ville svara på min blogg.
Kram