måndag, maj 14, 2007

Färdigt!

Här har ni mitt eget "Sommarställe" Det mesta är färdigt men en del småsaker återstår att borra upp på väggen. Idag arbetade jag hemma och skrev fort som ögat för att få lite tid över till det roliga att fixa mitt planteringsbord. Här ser ni lite närbilder på allt småplock som man måste ha nära sig när man planterar. Både för det praktiska men inte minst för det estetiska och för att få inspiration. Det mesta är sådant jag hade förut, men den lilla lådan till vänster, ovanpå den större trälådan inhandlade jag på Plantagen igår. Jag är så väldigt glad för mitt "Sommarställe". Måste smita ut i trädgården hela tiden för att kika på den. Tack snälla make för det fina, rustika och stadiga bordet. Det är jättefint tycke jag. Ha en bra vecka allihop!

Inga kommentarer: