torsdag, maj 17, 2007

Rikedom och pärlplatta

Idag har det varit en skön och avslappnad dag då vi bara umgåtts, ätit gott, skrattat och pratat. Det var säkert ett par år sedan alla våra barn var samlade. Min mans två döttrar, min son och dotter och vår gemensamma son. När de först möttes var min dotter ett år och min mans äldsta dotter tio år. Det är så roligt att se dem alla tillsammans - vår samlade rikedom! Trots att det var helgdag idag så fick dottern bege sig till studiestaden för att skriva på sitt grupparbete med sin grupp. Hårt studentliv! Den här pärlplattan kom hon hem med till mamma. Den symboliserar mycket kärlek och lite sorg. ÄLSKA! Där hade flickorna suttit och lagt pärlplattor! Är det studier på universitetsnivå?? ;) (Fast lite annat hade de visst hunnit med också) Imorgon blir det Zoo i Köpenhamn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst blir man glad av en sådan gåva..=) o kul o ha hela familjen samlad!!/ Åsa

Signes Vind sa...

Visst är det en rikedom att ha barn! Jag har bara ett men hon är ju mitt allt! Lyckost dig som har så många juveler!