onsdag, maj 09, 2007

Min nya kamera!

Äntligen har jag fått en egen kamera. Eller fått och fått??!! Köpt är väl det korrekta ordet. OOOOhpps, alla kollegor! I did it again! Shoppade alltså! (Till alla er andra bloggare kan jag berätta att jag blir lite småmobbad på jobbet när mina kära kollegor läser här om allt jag handlar.) Nåväl! Här är min nya fina röda kamera som är alldeles min egen. Nu kan jag ta foton även när sonen är borta och tar med sig sin kamera. Visst är den fin? Här kommer några bilder som jag provat att ta. Mina olivträd i tryggt förvar för blåsten.Lite mer från min egen hörna, där ni också skymtar en bit av stenläggningen som min käre man gjorde i helgen. Nu håller han på att snickra ihop ett stort planteringsbord åt mig. Jag tror jag är rätt nöjd med bilderna. De verkar helt OK. Eller vad tycker ni?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att en kamera är ju helt nödvändig att ha..=) för vi vill ju fota allt! och din sockerlåda har jag också.. just nu penseér i.Dina olivträd var fina...=) /åsa

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken fin kamera, tål att stå framme även när du inte använder den! Va fint ditt lilla land blivit och så läckert med olivträden i den gamla sockerlådan!! Ha en bra helg med nya kameran önskar Mari.

Anonym sa...

Åh vilken fin blogg du har!!!
Skulle behöva lite av dina stenar i min trädgåd. Och lite tips.
hälsningar
Bengan

Timotei sa...

Så fint det er blitt i hagen din! Og bildene ser riktig bra ut. Klart en må ha skikkelig kamera!

an angel at my table sa...

Din trädgård är jätte fin. Väldigt snyggt med stenläggningen.