onsdag, februari 28, 2007

Ett hörn av mitt hem!

Jag tycker själv att det är så roligt att få en glimt av andras hem. Så här bjuder jag på några bilder från en hörna i mitt kök. Här ser ni en del av mina loppisfynd. Den gamla kryddhyllan har jag fått av min lillebror, som tycker det är konstigt att hans syster faller i trans över allt gammalt "mög". Här är en annan hörna där det hänger lite smått och gott som används dagligen. Visa gärna mer av hur det ser ut hemma hos er! Det är jättekul! Man får så många fina och bra tips och idéer. Ikväll börjar föresten Lost igen. Får väl fortsätta at se den fast den blir mer och mer konstig. Man minns inte ens allt som hänt. Hur ska detta sluta?

6 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

tack för bilder från ditt kök! Wow, här skulle man kunna titta länge, som i en mysig gammal lanthandel! Jag skymtar en av böckerna jag köpte på bokrean igår också!! Mari.

Minne sa...

hej, vad kul att du gillade det. Vilken bok köpte du? Jag gissar på Kärlek, oliver och timjan. Tycker mig ha sett den på rean.

Anonym sa...

Åhhh den krydderhyllen var jo fantastisk fin!!

Så smart med den listen til kokebøker, og skapet ditt var kjempe fint også....må rydde litt da hvis jeg skal vise noe...hi,hi...

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja, den boken var bara helt underbar att läsa! Så mycket fina bilder och recept! Julie, norskan, sa att det fanns en motsvarighet med vinterbilder också, kanske man skulle titta efter... // Mari.

Stina sa...

Tack, gumman!
Så fina gamla saker. Skåpet kan jag också ta hand om. Hihi.
Kram Stina

Anonym sa...

Åh, va lantligt och fint du har! Håller med Mari om att det påminner om lanthandel, mysigt!