tisdag, februari 27, 2007

Lite tisdagslycka!

Idag hittade jag en trädgårdsbok på rea som jag ville ha. Köpte också med mig nyaste numret av Lantliv och när jag kom hem låg ännu en favorittidning i brevlådan, nämligen Drömhem och Trädgård. Den har jag varje nummer av sedan den kom ut. Så ikväll blir det mys med härlig läsning och en stor skål med fruktsallad. Oj,oj,oj jag som behövde lägga mig tidigt! Så vill jag passa på att ge en stor kram till väninnan E som häromdagen kom och överraskade mig med det här fina skåpet. Hon hade köpt det till sig själv men fick inte plats med det. Så då fick jag det och det är perfekt till mina cd-skivor. Maken måste bara justera dörren lite som är trög att stänga. Tack gulliga E! God fortsatt arbetsvecka till er alla! Nu är det bara 13 dagar kvar innan han kommer!! :)

1 kommentar:

n o r d i n g å r d e n sa...

Jättefint skåp, vilken tur du hade! Va fin den gamla dockan framför är.
Ja, visst är det mysigt med en massa tidningar och bara ligga och läsa & mysa.... // Mari.