söndag, februari 25, 2007

Vackra inspirationsbilder

som jag hittade när jag sitter här mitt i natten och reser i bloggvärlden. Ute är det regnblask och is och mörkt och kallt. Här inne är det ganska varmt och mysigt. Efter att ha storstädat och rensat i sonens rum under flera timmar idag, (passade på när han var och jobbade) så är det en njutning att se dessa bilder. Tänk att ha ett sådant hem. Bilderna hittade jag hos Martine Colliander efter ett tips hos L´armoire de Suzanne. Tänk er att mötas av denna syn när man kommer hem efter jobbet en vanlig måndag. Ha en skön söndag alla. Nu går jag och drömmer vackra drömmar!

6 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Mmmm.. så vackra och ljuvliga bilder!! Kupan från Anneli, är det en butik??

Hej från Mari.

Stina sa...

Ja, man måste ju ta hand om sig själv, så livet blir lite trevligare.
Superfina bilder. Kram Stina

Anonym sa...

Åhhh ja! Dette hadde vært noe å kommet hjem til, og hvis det i tillegg hadde fulgt med en hushjelp, da hadde det vært noe da...he,he...

Hunden min er en Amerikansk Cocker spaniel, og han er bare 11 uker, og visst er han skjønn...=0)

n o r d i n g å r d e n sa...

Aha, låter intressant. Då ska jag kolla där!! Tack// Mari.

Mia sa...

Martine Colliander/White Sense produkter liker jeg veldig godt. Jeg har nydelige gardiner med monogrammer fra hennes kolleksjon i gjesterommet mitt, samt et par nydelige "skjørt" til lampeskjermene mine. Og tusen takk til deg for kjempehyggelig kommentar i bloggen min - det var so koselig at...

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej igen, då har jag lagt till på min blogg att den där madonnan även finns hos Coasas och vem som tillverkat den. Bra att veta, att man har möjlighet att köpa den lite överallt, ser ju när jag tittar på bilderna att det är just den, exakt samma!
Ha en bra kväll! Mari.