torsdag, februari 22, 2007

Trädgård i vinterskrud

Det har väl inte undgått någon att Skåne har haft årets snöstorm. Normalt gillar jag inte snö, men jag kan inte låta bli att tycka att det är ganska vackert när drivorna lagt sig som ett täcke över trädgården. Men det är lite synd om alla tappra knoppar som var på väg upp! Hoppas de överlever. Bilderna är tagna av dottern med hennes nya mobil. Tur att hon var här, för sonen har sin kamera med på sportlovsresa, så annars hade jag inte kunnat visa några bilder. Det är ju sonens kamera jag allra nådigast får låna till mina bilder. Men i mars fyller jag år och då ska jag önska mig en alldeles egen kamera som jag alltid kan ha med mig.

1 kommentar:

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj, inte vanligt att Skåne ser ut så där, nu får ni veta hur vi här uppe i norr har det! 5 månader om året!! Ha en bra helg i snön! // Mari.