torsdag, oktober 05, 2006

Tack

för alla tips jag redan fått in på mitt förra inlägg. Fortsätt gärna skriva tips till mig. Det är så roligt att hitta nya favoitställen. Idag var jag och tittade in i på en av mina favoritnätbutiker Trädgårdsrum. Det är en av mina favoritbutiker IRL också. Där hittade jag den här jättefina fågelfröhållaren. Den får det nog bli ett exemplar av innan vintern. Småfåglarna måste ju få lite gott i magen!

Foto: Trädgårdsrum

Det här lilla fågelhuset i trä är inte dumt det heller i sin enkelhet.

Foto: Trädgårdsrum

En annan sak jag gärna skulle vilja ha från Trädgårdsrum är det här underbara Eldklotet. Men det var rätt dyrt, trots rean. Får tänka på det ett tag. Men visst är det fantastikst vackert! Om man hade pengar hade man kunnat hänga upp en massa sådana här i trädgården!

Foto: Trädgårdsrum

Det här var också en bra idé. Att linda en ljusslinga kring något fint som man vill lysa upp i vintermörkret. Det måste jag faktiskt göra. Vackert och effektfullt.

Foto: Trädgårdsrum

Nu ska jag går och ta mig något att äta. Magen börjar kurra. Senare i kväll blir det Medium. Det börjar bli många bra program att hålla reda på! Måndagar: Den nya danska serien Anna Phil, Tisdagar: Den nya läkarserien House, Onsdagar: Nygamla Lost, Torsdagar: Nygamla Medium, Fredagar : Idol, Lördagar: Tyst vittne och så söndagar då med Beck. Snacka om TV addicted ;) Vad gillar ni at se?

7 kommentarer:

Tia sa...

Nydelige ting du har satt inn bilder av, kunne tenkt meg det meste her ja :)

A sa...

Fina saker du fotat! Jag kollar också på Medium ikväll. ;)

JULIEK sa...

For en jætte ide med ljusslinga rundt någon sak, har aldrig tenkt på det førut .

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Fine ting dette var og stemningsfult.
Fint å se andres supre ideer ;)
Ønsker deg en fin helg.

Kattfot sa...

En liten utmaning till dig finns på min blogg.
Fina fågelmatare...det börjar ju bli dags att tänka på dom små snart :-)

Mollys Hus sa...

Ljusslinga runt vattenkannan, hm.......passar mej jättebra, eftersom jag kan vara lite dålig på att plocka in grejerna från trädgården innan snön kommer :)

Hannele på Hisingen sa...

Den vattenkannan var häftig, ska inte ta in dem...