fredag, augusti 07, 2009

Vem kom på besök?

Idag när jag som vanligt satt i solstolen, under parasollet, vid poolkanten, fick jag mycket kärt besök. Ett av de käraste som finns! Min äldste underbare son kom och spenderade några timmar med mig. Låg i en annan solstol och småpratade. Det är honom väl unt för han jobbar säkert nästan 80 timmar i veckan. Under vår pratstund ringde mobilen åtskilliga gånger. Jag fick höra om planer och planering för nästa stora projekt. Uppstarten av hans och hans kompisars/kompanjoners tredje restaurang. Jag är så imponerad över dessa killars företagsamhet (fast jag är lite jävig mamma). På bara några år har de startat två restauranger och har en tredje på gång. De jobbar och sliter och det går jättebra för dem. Fullt nästan varje kväll! Vill ni äta gott, billigt i en mysig avlappnad miljö med urtrevlig personal så beställ bord på Carib Kreol eller ta en lunchsoppa på Zoupa Dopa. Jaha, det blev visst lite reklam här, men det är killarna värda. Tack, älskling för några mysiga timmar! You made my day!

1 kommentar:

Vitt o Vältummat sa...

Vilken duktig son du har. Honom kan du vara stolt över!
Kram Åsa