tisdag, augusti 25, 2009

Mera plank

Som utlovat kommer lite bilder på hur planket ser ut idag. Tyvärr blev bilderna lite mörka eftersom jag fick stanna lite oväntat länge på jobbet och det börjat skymma ute. Så här ser det ut inifrån då dörren är helt stängd. Som ni ser är stenläggningen innanför inte klar, utan det är ett projekt som vi hoppas ska bli klart under hösten. Här har vi öppnat upp "fönstret" mot omvärlden. Mysigt med lite kontakt med gatan utanför. Så här ser det ut från gatan när vi öppnar upp dörren helt. Och så här ser det ut när allt är tillbommat. Det återstår en del småsaker. Bl.a en "överliggare" som ska kröna planket upptill och en planka tvärs över just där dörren delar sig. Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med hur planket ser ut, för att inte tala om dörren. Den älskar jag! Så mysigt att kunna öppna tycker jag.

4 kommentarer:

nettan sa...

BLIR JU HUR FINT SOM HELST...

Ja i bland undrar man hur liten världen är..våra vägar möts förhoppningsvis en dag.. på riktigt..idag tänder jag ett ljus mina tankar finns hos dig och alla andra som behöver lite x omtanke idag ... stor kram Nettan

Anonym sa...

Såååå FIIIIInt!
Prisad vare makens hantverk!!!
Pussar
Bror

Elzie sa...

Vilket härligt plank. Och skönt att både kunna ha insynsfritt och lite öppet.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

♥Min Eden♥ sa...

Hej...snyggt må jag säga, ni får vara mer än nöjda!! *avis*
:) ha det gött!