torsdag, augusti 13, 2009

Nöjd med mig själv

Idag är jag så nöjd med mig själv. Hela förmiddagen städade jag, vilket var välbehövligt efter mina lata semesterdagar. Det var en skön känsla som infann sig när alla döda flugor och dammtussar var bortstädade, golvet torkat och mattorna skakade. På eftermiddagen kom en god vän som jag träffar alltför sällan. Vi tillbringade några trevliga timmar här och pratade om allt möjligt. Jag känner mig pigg och glad och fylld av energi efter denna dag. I mitt huvud snurrar spännande planer inför framtiden. Kanske en nystart och att livet tar en ny inriktning. Det är i alla fall kul att drömma och planera!

2 kommentarer:

nettan sa...

LÅTER SOM OM DU OCH JAG HAR HAFT 2 LIKA SKÖNA DAGAR SAMMA SYSSLOR... FÖR MIG BÖRJAR ALVARET I MORGON NATT... KRAM n

nettan sa...

GLÖMDE FRÅGA NÄR JAH SKRIVER INLÄGG TILL DIG BEHÖVER JAG INTE SKRIVA NÅN KOD EFTER HUR TAR MAN BORT DEN... DET ÄR SÅ JOBBIGT MED DENNA .. KRAM