fredag, juli 17, 2009

Semestern fortsätter

Här ett underbart fik som vi besökte idag. St Hans mitt i Visby där man fikar ute omgiven av ruinen. Jag minns att jag varit här en annan gång för väldigt länge sedan och det var roligt att hitta hit igen. Det är en plats som jag bär ett särskilt minne ifrån! Vi hittade också den här härliga gamla lanthandeln där en man samlat gamla saker i massor av år. Han öppnade 1987 och hela stället är bara nostalgi. I alla fall för oss som hunnit bli några år och minns alla förpackningar och andra gamla grejer. Jag lovar att det fanns massor där som jag skulle ha velat ta med hem. Här en titt i medicinskåpet. Där finns faktiskt mer än hemma hos mig! Här gamla pilsnerflaskor av alla de slag. Bilder från den vackra kustvägen ner till Hoburgen Ta den om ni kommer förbi! Vackrare kan det knappast bli. Bilderna gör den inte riktigt rättvisa. Snart är det dags att lämna denna vackra ö men jag kommer bära denna semester inom mig hela långa vintern. Och plocka fram alla hundratals bilder vi tagit och njuta av under kommande vintermånader.

Inga kommentarer: