torsdag, juli 23, 2009

Arg som ett bi

Hej! Jag finns här men har inte kunnat eller hunnit blogga sista dagarna. När vi kom hem hade vårt bredband flyttats till ny leverantör och allt har strulat. Idag har jag suttit över fem timmar i telefon med Bredbandsbolaget och blivit argare och argare! Fortfarande fungerar det inte som det ska men en tekniker är på väg endera dagen. Aldrig mer att jag går på en försäljare från Bredbandbolaget som lovar stort men inte talar om ordentligt vad som gäller. Plötsligt stod vi här med IP telefoni som vi inte fattat att vi beställt. Nu är det i alla fall avbokat men jag skulle behöva min semester till annat än att bråka med Bredbandbolaget. Här är i alla fall en bild från en dörr på Gotland. Så fint vill jag också skriva på vår sophanteringsplats som vi ska bygga så småningom. Här är bara en vacker dörr! Jag älskar dörrar! Hoppas att jag snart kan återkomma med ett bättre humör. Just nu är jag faktiskt för arg för att hitta inspiration att blogga.

Inga kommentarer: