söndag, juli 05, 2009

I denna ljuva sommartid

har jag tillbringat 8 timmar på akuten. Efter att i flera dagar haft smärtor i mage och rygg som bara tilltog fick jag idag ge mig. Akuten nästa!! Snälla dottern följde med och tillbringade all väntetid med mig.
Akuten är inget trevligt ställe och speciellt inte när det inkom ett olycksfall som skapade stress och spring och som tyvärr slutade riktigt illa för den skadade. Trots förfärlig smärta, som visade sig vara ett njurstensanfall, så är jag tacksam att jag kom levande därifrån. Efter en smärtsillande spruta kunde jag till sist åka hem!
Med massa smärtstillande medicin ska jag försöka klara av mina fyra dagar kvar på jobbet innan mina ljuvliga fem veckors semester börjar. Tack älskade Alexia för att du fanns hos mig idag. P.S Kolla vilken stor underbar lavendel som växer vid husknuten hos mig!

2 kommentarer:

♥Min Eden♥ sa...

Men hjälpus...ja man får verkligen perspektiv när man är på akuten, eller hur. Livet är skört...

K R Y A P Å D I G!

nettan sa...

krya på dig.. och gör bara vad du orkar.. kram N