torsdag, september 24, 2009

Vaffo blev det på detta viset?

Tack Nettan och Hajje för era snälla kommentarer. Kom just hem från jobbet med en jobbig ångest. Kanske blir den här bloggen riktigt tråkig nu när jag bara skriver om allt det jobbiga. Trädgård och inredning är just nu långt borta. Just nu är mitt liv ångest och tårar. Och så lite skratt emellanåt. Vi hade en utbildningsdag på jobbet som var intressant, motiverande, spännande och lärorik. Men efteråt drabbades jag helt plötsligt av en massa jobbiga känslor. Barnsliga, avundsjuka tankar och känslor av misslyckanden och ett behov att hävda mig. Ja Ni hör själva!!! En massa skittankar helt enkelt. Körde hem och har nu tagit en "ångesttablett". Hoppas att den hjälper. Har aldrig tagit en sådan innan på det sättet. Ikväll ska jag iväg och se komedi. Genrep på Svensson, Svensson. Hoppas att det skingrar mina tankar lite. Den som tycker att jag gnäller mycket kan ju läsa en annan blogg. Så tänker jag när jag skäms för att jag skriver tråkigt här. Men ni som stannar kvar och läser är så välkomna! En vacker dag händer det!! Eller hur? Livet vänder och blir ljusare igen. Det tror jag på!

3 kommentarer:

nettan sa...

jag finns kvar.... stor kram

LENA sa...

Minne.............jag finns oxå - tveka inte att ta kontakt - eller vill du hellre att jag gör det så gärna för mej - jag jobbar inte alls längre - så anytime is fine.
STOR kusinkram/Lena

nettan sa...

Vill bara säga .. jag saknar dina inlägg...hoppas du haft nytta av dina vitaminer..
stor kram N