tisdag, september 15, 2009

300

Detta är mitt 300:de inlägg! Det borde kanske vara lite extra speciellt. Men det blir det inte! Det blir bara ett helt vanligt litet inlägg. För att berätta att jag cyklade till jobbet i morse. På min nya fina Monark. Jag har inte ens en bild på den. Sedan var det en ganska bra dag på jobbet och jag kände mig glad för att jag inte blev arg på någon och inte bröt ihop en enda gång. Jag hade ett bra samtal med mina nya chefer. Som nu får stressa runt istället för mig ; ). Sedan cyklade jag hem och gjorde lite vattengympa i poolen. Jag fick ett SMS från dottern som har det bra i Barcelona. Fast vi har bättre väder här! Så är sonen på väg hem från seglingen och nu tittar jag på IDOL. En ganska bra dag idag! Bilden ovan är från ett underbart fiskeläge som låg mitt ute i ingenting på Fårö i somras!

Inga kommentarer: