onsdag, september 23, 2009

Inte mycket ork

Igår var jag hos Företagshälsovården. Där fick jag göra en "skattning" av hur jag mår. Det visade att jag har både en depression och ångest. Jag fick ångestdämpande medicin och sov som en stock på den mellan 00 - 06. Vaknade inte en enda gång och oroade mig. Känner mig dock väldigt låg och väntar tålmodigt på att få lite mer energi. När jag får det kommer nog fler inlägg. Jag hoppas också på att få beviljat att få gå till en KBT terapeut via jobbet. Kan vara skönt att få hjälp att styra upp mina tankar lite. Sämst idag: Jag saknar en kollega! Bäst idag: Kände mig duktig under ett rådgivande telefonssamtal.

2 kommentarer:

nettan sa...

så skönt att du fått papper på att du inte mår bra.... de alltid bra att ha nåt att falla tillbaka på .. kul försesten att vi sågs hos JEANETTE..
ang KBT skulle di inte få de beviljat vilket är svårt så finns det en jätte duktik kvinna på vallarums kbt länk från min blogg.. visst får man bekosta det själv men de e det värt tro mig...
sköt nu om dig... stor kram N

Haje sa...

Känner igen det där.. jag hade 33 poäng på det testet jag fick göra. Om man hade över 15 skulle man dra öronen åt sig....
Men nu känns det bättre och det kommer det att göra för dig också!!
Sov massor och visualisera goda saker.
Kram och god natt <3