torsdag, september 17, 2009

Bäst och sämst

Nu har jag jobbat tre dagar och det gick rätt bra. Nu väntar fyra dagar hemma. Ska skriva lite men i övrigt vara ledig. Det ska bli soligt och varmt enligt väderleksrapporten. Det känns hoppfullt och härligt. Jag vill njuta i trädgården. Tänkte försöka ta mig till min vän E:s koloni och sitta och småprata lite. Hon renoverar den inuti och har rivit ut hela det lilla köket. Jag behöver smittas lite av hennes energi. Ni som följt bloggen ett tag vet att hon har en underbar helt vit trädgård. När barnen var små brukade vi ofta fråga vad som hade varit bäst och sämst med deras dag. Ett bra sätt att få barnen att prata om allt. Fortfarande frågar 18 åringen ibland, innan vi säger godnatt, vad som varit bäst och sämst med min dag. Idag var mitt sämsta att...... att.......att..... ja, jag kommer egentligen inte på nåt sämsta. Men det bästa var att jag pratade med dotter som är i Barcelona och hörde att de hade det bra och att allt var toppen. Det gjorde mig så glad! På tisdag ska jag till Företagshälsovården och träffa en läkare. Vi får se hur det går!

1 kommentar:

Haje sa...

Ha en bra dag!
och lycka till hos doktorn<3
Kram