fredag, september 18, 2009

Ojdå

Jag råkade trycka för fort på Publicera knappen i föregående inlägg. Det var meningen att det skulle stå något också. Idag har det varit en helt underbar dag, eller hur? Jag började med en god frukost och tidning. Sedan gick jag ut en stund i trädgården och klippte ner plommonträden. Sedan tog jag ett dopp, duschade och cyklade ut till E:s koloni. Där satt vi ett par trevliga timmar i solen och fikade och pratade om livet. Sedan cyklade jag hem och kände mig inspirerad. Väl hemma blev det ännu ett dopp som ett bra avslut på en härlig sommardag. Nu sitter jag i soffan insvept i en filt och ska se på Tv. Först blir det Idol och sedan Dirty Dancing.

1 kommentar:

nettan sa...

hej

tatto mäsan är på amiralen den 2,3 och 4 okt brukar stå i tidningen..
jag har gjort min 3 dje Tattuering denna gång på benet bilder kommer när det är läkt.. ha en skön helg... kram N
PS
vet ej om jag hinner till J .. JAG VILL MEN HAR LOVAT NÅGRA VÄNNER KÖRA DEM TILL STURUP KL13...