lördag, april 11, 2009

Siri

Här är badflickan Siri. Mitt söta fina bonusbarnbarn. Hon är en riktigt, riktigt gullig liten tjej som jag älskar väldigt mycket. Siri kan ibland bli väldigt arg men mest är hon en mycket hjälpsam och söt lite tjej som det är mycket roligt att föra samtal med. Hon har hjälpt mig hela dagen att plantera och rensa ogräs. Tack för hjälpen Siri!Här är en bild på Siri från förra året då hon hälsade på. Siri var den första att bada i poolen i år. Hon hoppar upp och ner i den hela tiden och sedan skakar hon av köld. Mellan varven drar hon upp ogräs, letar nyckelpigor och vattnar mina blommor. Vi har mysigt ihop Siri och jag. Här är trädet som vi planterat. Det ser lite ynkligt ut men växer väl till sig med tiden.Här i hörnan satte vi oss ibland i solen och njöt. Imorgon ska vi rensa mera. Både Siri och jag längtar.

Inga kommentarer: