torsdag, april 09, 2009

Silverpäron

Jag älskar Silverpäronträd- Nordens olivträd. Här ovanför ser ni lite av vårt silverpäron på framsidan. På baksidan har vi haft ett träd som jag inte riktigt vet vad det var, men det växte väldigt fort och väldigt mycket. Vi klippte och klippte men det blev större och större. I höstas fick vi nog och grävde upp hela trädet. Här nedan ser ni hur det såg ut. Det var i och för sig ganska fint men som sagt alldeles för snabbväxande. Så idag köpte vi vårt andra Silveräronträd som jag ska plantera i helgen. Nu är mitt mörka slut, sonen har varit och hämtat kycklingen från storebrors restaurang och sitter här i soffan bredvid mig och äter. Bonusbarnbarnen är på väg hit i bilen, fyra soliga dagar ligger framför mig och trädgården väntar. Livet är ganska härligt igen!

1 kommentar:

nettan sa...

hamnade på din blogg av en slump.. men så underbara bilder ..och underbart upplägg... hoppas sonen kryar på sig... man måste vara frisk för att vara sjuk ... .. jag vet ... stå på er... glad påsk..
nettan