tisdag, mars 10, 2009

Sitta säkert

kanske man inte kan göra på de här små söta stolarna. Men söta är de ju. Jag fick dem i julklapp av barnen som vet vad mamma gillar!
I den här underbara sängen kan man däremot både sitta och ligga säkert. Så fort solen tittar fram stiger temperaturen i uterummet. Nu är det ljuvligt men på sommaren på tok för varmt. Tyvärr har glasdörrarna slagit sig för att det fattas en balk på rätt ställe. Så nu måste vi renovera lite här också för att kunna öppna dörrarna. Det är väl ingen som tror att man kan lata sig när man har hus?
Snart kommer jag dock ligga här och njuta av värmen i vårsolen. Men först ska jag njuta lite på Teneriffa. På söndag åker vi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så härligt i solen! Jag kommer att sakna dina inlägg, för du bloggar väl inte på semestern... eller? ; )

Gunilla

Anonym sa...

Vilka väldresserade barn du har!!! Jag måste jobba hårdare på att få familjen att fatta vad de ska köpa i present, det ser jag ju hos dig!!!
Växthusmadam