lördag, mars 07, 2009

Mässa

Idag blev det en tur till Hem och Villamässan i Malmö. Det är alltid trevligt att titta och inspireras och mysigast av allt är Trädgårdsdelen tycker jag. Maken stod och hängde länge vid Värmepumpar och drömde sig bort, men jag drömde mer vid trädgårdarna. Ett tema var Toscana. Eftersom jag har kamerakrångel och inte tog en enda bild så visar jag bilder från i somras på Sofiero istället. Temat var detsamma. Jag älskar vita stenmurar och har lyckats få in lite av det i min egen trädgård. I en monter hittade jag Viveka som har den underbara bloggen Humlebacken. Det blev ett kort hej och jag fick i alla fall sagt att jag tycker att de har ett underbart vackert hus. Gå in och se själva! Nu önskar jag alla en skön fortsatt helg! Imorgon ska jag visa vad jag fick idag av min underbara vän E. Det är hon med den vita trädgården. Hon kom förbi på förmiddagen med en massa fina saker till mig. Tack söta du!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig själv!
Visst är det kul att ses i verkligheten, det blir en helt annan sak att läsa varandras bloggar då. Kul att du gillar våra hus. Nej vi gör det inte på heltid, varsin halvtid har vi avsatt till det, men det är ju väldigt olika hur mycket tid det tar. Kul är det i alla fall.
kram
V

Bygatan sa...

Hej!

Va kul att gå på trädgårdsmässa! Här har vi ju fortfarande mycket snö:-(

Angående bloomingville, så borde du ha flera återförsäljare i nån iredningsbutik i närheten. De kan ju sen beställa hem en ur katalogen.
Det är ju ett ganska vanligt namn i butikerna.

Lycka till, kram Lena

Annika Christensen sa...

Alltid kul med mässor och det kommer ju en till nästa helg också.
Undrar vad du fick?
Ja den där vita trädgården minns jag nog allt.
Ha det gott
Annika

Anonym sa...

Åh vad kul.. vill oxå gå på sånt