lördag, mars 14, 2009

Nu reser jag

för att vila upp mig. Jag har inte bloggat på ett tag för att all min energi är slut. Jag har i veckan också fattat ett väldigt viktigt beslut yrkesmässigt. Det var ett svårt beslut att fatta, och ett sorgligt beslut. Jag hade hoppats på något helt annat. Men jag bestämde mig för att lyssna på mig själv, min inre röst och att följa den. Men nu efteråt känns det tomt och sorgligt och jag vill bara iväg och tänka på annat. Jag hoppas på att få tillbaka lite ork och energi i solen och värmen, just nu fryser jag i märgen. Ha det gott alla! Jag hoppas ni finns kvar här när jag kommer tillbaka och jag hoppas jag ska orka blogga igen då. Tack för kommentarerna ni lämnar. Jag är dålig på att svara på dem men det är väldigt roligt att få dem.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland är det viktigaste som finns att lyssna på sig själv! Jag hoppas allt känns rätt och riktigt för dig vad tiden lider.

Anonym sa...

Jag lyssnade till min inre röst (gällde yrket) och jag är mer än nöjd. Hoppas att du också kommer att bli det. Jag önskar dig en riktigt skön semester med mycket energitillskott!

♥Min Eden♥ sa...

Det är bra att ändå ha förmågan att lyssna när kroppen säger emot...i tid!
Hoppas det ordnar sig!

Anonym sa...

Vad tråkigt att du känner dig orkeslös... Hoppas du kommer tillbaka med dina intressanta inslag! Var sak har sin tid, dessutom brukar allt lösa sig i slutändan.
Hälsningar Annika

Anonym sa...

Tjena!
Va bra, detta lovar jag dig, var ett mycket bra beslut, du kommer inte att ångra dig.
Nu efter semestern känner du säkert hur kul livet kan vara när man har mycket fritid, så nu är det bara att fortsätta och njuta av livet här hemma i ditt fina och din fina trädgård o snart kan du plumsa i poolen.
Jobba, nä fy farao, det är ju det tråkigaste.
PS. I maj blir det tapas-fest hos mig, Sandra o jag firar 92 år ihop och vi ska ha fest och fira våra födelsedagar redan i maj, för i juni är vi på MALLIS!!!! Mer utförlig inbjudan kommer.
Kram
Eva