tisdag, mars 24, 2009

Hemma igen

efter en underbar vecka i värmen. Dottern, jag, två barnfamiljer och resten pensionärer. Så skulle man kunna sammanfatta det hela. Lugnt och skönt har det varit. Vi gjorde ingenting mer än låg vid poolen och läste, promenerade längs strandpromenaden och åt god mat. Precis vad jag behövde. Här en bild på en imponerande Benjaminfikus! Den jag har på jobbet ser inte alls likadan ut... Här är en bild på ett lustigt träd med märkliga ärtskidor. Någon som vet vad det heter?
Och så den häftiga poolen som låg bara 20 meter från vårt rum. Det är dottern som tar sig ett dopp i ensamheten.
Det var med viss ångest jag återvände till jobbet idag, men det gick förvånansvärt smärtfritt. Får se om jag hinner blogga mer denna vecka. Åker på 30-årsfest i Södertälje till helgen hos bonusdottern. Ska visa sen vad hon ska få i present.

Inga kommentarer: