söndag, mars 08, 2009

Mys-söndag

Här kommer lite bilder på de fina saker jag fick av min väninna E. Jag visar också hur mitt lilla bord blev som ommålat. Där har jag ställt en del av det jag fick. Här ser ni lite närmare en del av sakerna. En underbar gipstavla med en kerub, en fantastisk gammal spegelbricka, ihoprullade gamla noter och två vackra gamla spegelglas. Jag fick även ett vackert örngott med spetsar. Tack igen underbara vän! Dotterns små söta finskor fick också plats. Tänk att hon snart är 25 och att vi nästa söndag sitter i den ljumma sommarnatten på Teneriffa tillsammans
Trots att det regnat hela dagen idag har det varit riktigt mysigt inne. Jag har planterat om en massa pelargoner som övervintrat. Pelargonjorden tog slut och jag fick köra till Plantagen och köpa mer. Där kallade dessa underbara lökar på mig och jag var tvungen att ta hem dem. De planterades utanför dörren och välkomnar nu alla som knackar på vår dörr.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt härligt med frasiga vårlökar!
Växthusmadam