onsdag, mars 21, 2007

Fisk, blommor och häcksax

Idag är det min födelsedag... HURRA...HURRA...HURRA. Min hemvändande son, som ju är kock, lagade födelsedagsmiddag åt mig. Regnbågsforell med broccolimos och god sås. Inte dumt med en egen kock i huset! Medan han lagade maten fick jag ta mig en lite "powernap" efter jobbet. Sedan blev jag serverad denna goda mat och hade en trevlig middag med alla tre barnen samlade. Av dem fick jag också dessa fina växter. Ett litet videungträd, vackra pärlhyasinter och rosa tulpaner (som dockinte syns på denna bild) Tyvärr satt maken fast i kaoset som råder på Arlanda flygplats. Men när han kom hem fick jag den här fina uppladdningsbara häcksaxen. Så snart ska här klippas buxbomshäckar!! Under dagen ringde släkt och vänner och grattade och från svärföräldrarna kom ett kuvert med lite födelsedagspengar! Det blir trädgårsgrejor av dem! Kort sagt en mycket trevlig födelsedag!

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Grattis i massor i efterskott...pia

SOFIE sa...

Grattis!!! =) Vad härligt att ha en kock hemma! ;) *vill också ha* Puss å kram!

Minne sa...

Pia; tack så mycket.
Sofie; tack. Det är fantastiskt med egen kock. Rekommenderas ;)