tisdag, juni 09, 2009

Jippi!!!

Nu är det klart att vi kommer fira midsommar på Kollandsö. Med tjocka släkten! Det ska bli så himla mysigt. Den som vill kan läsa här nedan hur jag skrev när vi åkte dit för 2 år sedan. Jag lovar uppdatera med vem som kommer i år! Min släkt är inte helt enkel som ni förstår om ni läser detta: Från sommaren 2007: "Imorgon åker vi till Kållandsö för att fira midsommar. Hos min f.d svägerska. Som också är min mans ex. Och min brors ex. Till Kållandsö kommer också min mans äldsta dotters ex. och deras äldsta dotter. Men min mans äldsta dotter kommer inte, för hon firar med sina yngsta barn och sin nya. Men min mans yngsta dotter kommer, med sin son och sin bebis i magen. Min brors och hans ex, dotter kommer inte, för hon är utomlands och jobbar och passar barn. Hon är lillasyster till min mans döttrar och hon är kusin med mina barn. Min mans och min son är lillebror till min mans döttrar och kusin med deras lillasyster. Förstår ni? På bilden ovan ser ni min bror när han spelar Indian i en pjäs. Han är skådis. Men han är också lite indian på riktigt, för min mormors morfar var Indian. Eller nåt sånt! Sa jag förresten att det ena av mina två jobb är att jobba med barn och föräldrar och skilsmässor?!! Ha en riktigt bra midsommar och håll sams!"
Och så tar vi väl Indianbilden en gång till då! Jag tycker min bror är så himla snygg som Indian!

3 kommentarer:

♥Min Eden♥ sa...

Ugh...Snygg indan-brorsa... wow!!

Annars fattade jag inte ett skvatt, tyckte det lät lite jobbigt värre...hua...

Thorins Trädgård sa...

Det verkar förmodligen mer komplicerat än det verkligen är.

Cool indianbror du har!

/Marit

Sussi sa...

Hej! Härlig blogg och rolig läsning...
Ja vad är det man säger släkten är värst? Skämt och sido jag tror ni får ur kul!!!
Tingeling Sussi