söndag, juni 07, 2009

En bild säger mer....

Examensfesten i torsdags gick bra. Men efter den har jag varit så trött att jag inte orkat något. På fredagen var jag några timmar på jobbet. Lördag sov jag och löste korsord i soffan. Inatt sov jag 10 timmar, vaknade och åt frukost. Sedan blev jag så trött att jag var tvungen att lägga mig och sova en stund till. Sedan har jag bara suttit i en fåtölj, oförmögen att göra något. Äldste sonen med flickvän kom förbi. Och somnade med yngste sonen i soffan. Är det något i luften? Jag hoppas denna förlamande trötthet snart ger med sig.Här ser ni mina Rosenskära från 2007. I ett tidigare inlägg skrev jag att jag tänkte köpa nya eftersom jag inte hunnit plantera några och inte vill vara utan. Idag ringde en f.d kollega som pensionerats och som läser här. Hon undrade om jag ville ha några från hennes trädgård som hon skulle ta bort. Självklart vill jag det!! Tack snälla E. Jag kommer imorgon och hämtar. Du är så väldigt snäll och omtänksam. :)

1 kommentar:

Thorins Trädgård sa...

Känner igen orkeslösheten, just nu slappar jag framför datorn medan min underbara (pigga) man lagar mat.

Rosenskäror är så himla fint i köksträdgårdar!

/Marit